Monday 30 May 2011

Semester Break

Cuti panjang untuk seluruh Institusi Tertinggi sudah bermula.  Alhamdulillah, thumma Alhamdulillah! Tidak terlintas di fikiran sebelumnya untuk berjaya menempuhi 6 bulan pertama di Uni ini. Walaupun masih banyak yang perlu ku perbaiki, Alhamdulillah dengan banyaknya dorongan, motivasi, dan lebih-lebih lagi, kasih sayang dari Allah SWT, semuanya dapat ditempuhi dengan redha.

Alhamdulillah, cuti semester sudah bermula, namun urusan di Uni masih banyak untuk diuruskan. Rindu untuk mengadap muka kedua-ibu bapaku semakin menggunung, masih banyak hak-hak yang wajib ku tunaikan. Teman-teman juga menunggu hak-hak mereka untuk ditunaikan. 

Mama, Bapa, ampunkan anakmu yang belum bisa pulang menemankan hari-hari sunyi disana, duhai teman-teman tetaplah bertahan, bukan maksudku meninggalkan atau melupakan, semuanya masih di ingatan, tiada yang tertinggal. Maafkan temanmu =(

Ya Allah, berikanlah kesempatan buat hamba Mu ini untuk menunaikan hak-hak yang masih tertangguh. Semoga Engkau permudahakan urursanku dan urusan para muslimeen dan muslimah di dunia mahupun di akhirat. Berkatilah kami Ya Allah, Allahumma Ameen.

No comments:

Post a Comment